"Początki"

Piszemy blogi po to, aby dzielić się tym co nosimy w sercu. Tym wszystkim co nas raduje, zachwyca i tym co nas rani, boli i niepokoi. Blogi to takie miejsce, w którym odwiedzają się ludzie. Znajomi i przypadkowi czytelnicy. Blogi to takie małe pamiętniki, notatniki ich właścicieli. Czasem jedyne miejsce, w którym można podzielić się życiem. Przemyśleniami, wnioskami i obawami...

Jak będzie wyglądał ten blog? - Nie wiem.
Czy będzie stanowił kontynuacją poprzedniego? - Tego też nie wiem.
Jak często będę tu zaglądać i cokolwiek pisać? - i na to pytanie również nie umiem odpowiedzieć.

Zmieniłam się ja. Zmienił się mój punkty widzenia. Zmieniło się moje wnętrze. Zmieniło mnie życie i niełatwa codzienność. Upłynęło wiele czasu. Dlatego Ciebie czytelniku, proszę jeśli znasz poprzednie moje zapiski, byłeś gościem poprzedniego blogu... nie porównuj ich. Powołano je do istnienia w dwóch różnych etapach życia.

2 komentarze:

  1. no no, zapowiada się ciekawie w nowej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wyjdzie w praniu.
      Może szybciej upadnie niż powstał. Miło Cię tu widzieć ;)

      Usuń